4 Ocak 2015 Pazar

Arkadaşlarım ve ben

Arkadaşlarım benim için çok  kıymetlidir, kötü günümde yanımda olan arkadaşıma sonuna kadar destek veririm her anında. Arkadaşlığın tek bir anlamı vardır benim için Arka-daş arkamda destek olan ve daim yanımda olan anlamı taşır benim için arkadaşsız bir hayata durmak zor olsa gerek.
Çünkü sırlarımızı, dertlerimizi ilk önce arkadaşımıza paylaştığımız gibi tüm yardımlarda arkadaşımı çağırırız.

Arkadaş olmak kolay değil aslında, arkadaş gibi arkadaş olmak için ilk önce kötü günde destek olmak gerekiyor her zaman.
Benim kötü günümde bana destek olan bir çok arkadaşım vardı, bunlara örnek vermek istemiyorum, arkadaşlarım hep bana destek olmak için benle dertleşirlerdi kötü bir zamanda bana destek olmak için ellerinden geleni yaparlardı ansızın..
Bende arkadaşlarıma arkadaş olmak için her an yanlarında kötü günlerinde destek olurdum arkadaşlık benim için olmazsa olmazdı çünkü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder